torsdag 22 april 2010

100ade inlägget!


Ojoj nu har jag gjort 100 inlägg, det borde ju firas med tårta o ballonger o sånt men tyvärr e det "löning" imorron!


... Anyways jag hade tänkt skriva idag om något som kallas BMI "body mass index", det räknar ut din kroppstyp om du e fet normal underviktig osv. Jag har kommit fram till att det där med BMI är ju endast skitsnack! Jag är 172 och väger 54 kg och då har jag alltså ett bmi på 18,3 vid 20 går gränsen för att vara underviktig. Hur kan det stämma? För jag är absolut inte underviktig! Jag ska gå ner till 50 inför sommaren och sen skulle det va kul o pröva på att vara modell. Okej 22 e lite gammalt o ge sig in i den branschen men jag har långa ben och ser bra ut så om jag bara går ner i vikt borde det inte va så svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Stockholm, Sweden
Bird is the word!

Bloggintresserade