onsdag 14 april 2010

Svartsjuk? nääääääää hihi

Hela mitt liv har jag ALDRIG varit svartsjuk... Inte en skvätt. Men så helt plötsligt i höstas så blev jag det. Och nu är jag det, tror jag?. Jag vet inte om jag e svartsjuk, snarare paranoid. Har fått massa nojjor på senaste, här e topp tre nojjorna just nu:

1. Att SL tillsammans med staten övervakar vart vi färdas med dom nya access korten.
2. Jag måste träna upp min kropp så den är stark o snabb ifall nån katastrof skulle hända så jag pallar springa och sånt där nödvändigt.
3. Att killarna jag dejtar skickar sms och pratar flirtigt med andra tjejer utan att informera mig om att jag kan ägna mig åt likadana aktiviteter.

Helt normalt eller?


1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Stockholm, Sweden
Bird is the word!

Bloggintresserade