lördag 24 april 2010

tuudiluu

Här sitter jag och bloggar som en annan! Jätteskumm dag idag, har varit väldigt utmattad fasst jag inte gjort något speciellt. Det e helt sjukt också för jag har märkt att jag inte kan gråta, jag ville verkligen göra det idag för det e så skönt när man har massa känslor att bara gråta så känns det bättre sen. Men mina ögon tårades o näsan började svida men det kom inga tårar och så började jag snyfta men det hjälpte inte, så har bara känt massa tom ångest typ. Jaja såhär på kvällen mår jag bra iallafall, det brukar ju va tvärtom, bra på dagen, dåligt på kvällen. Men den här helgen har varit bra för mig, bara umgåtts med familjen och haft de gott!Nästa helg är det party som gäller, och sen ska jag nog åka till karlstad o hälsa på Dana.

Nästa helg har jag blivit erbjuden 4000 kr för att åka till göteborg och gå på fest, men det finns en hake, det är i en mc-klubb.. Det e jag inte ett dugg sugen på, men 4000, det e fasiken hela hyran ju! Jag behöver inte göra något heller, bara va där. Fasst man har ju hört "om det e för bra för o va sant, så är det inte sant". Så det e typ 80% att jag skiter i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Stockholm, Sweden
Bird is the word!

Bloggintresserade