lördag 17 april 2010

vissa dagar e man helt enkelt inte på humör...

Tessa say:
vad göru då?

A.I.K 2TORSK10 says:
inte mkt
softar
snackar lite med syrran sådär
inget speciellt
vad ska du göra idag

Tessa say:
har hon åkt nu?

A.I.K 2TORSK10 says:
aaa

Tessa say:
nee ja venne...har inga planer faktiskt
min syrra sa att jag inte får komma på hennes kompis hemmafest
så blir vell käka ostbågar ikväll igen

A.I.K 2TORSK10 says:
hahaha
ere bra väder ute?

Tessa say:
inte direkt...mulet...men inte så kallt tror ja

A.I.K 2TORSK10 says:
annars man kunde hitta på ngt

Tessa say:
har lust att andas in aska o leva på försäkringskassa bidrag

A.I.K 2TORSK10 says:
hahahah
men vad e du sugen på göra typ idag

Tessa say:
misshandla nån som e mindre o svagare än mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Stockholm, Sweden
Bird is the word!

Bloggintresserade