måndag 26 april 2010

gravid eller inte gravid, det är frågan!

Är ni precis som jag några dagar innan mensen? AS nojjiga att ni blivit gravida. Även om man skyddat sig eller äter p-piller så vet man att det finns typ 1% chans att man blivit det iallafall! Så tänker man "shit tänk om ja e de, tänk om ja e de?" o så känner man på livmodern för o se om den känns hård, man funderar på om man ska gå o köpa ett test, bara för o va på den säkra sidan! Eller är mitt liv så himla tomt bara så jag går och inbillar mig saker för jag lägger inte tid på vettigare grejer? I guess we will never know... aja om det är en unge lär den ju va gravt missbildad efter alla drinkar, oh snap! aint that some shit!?





Wäääh wäääh wäääh, köp nya blöjor till mig istället för nya kläder, wääh wäääh...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Stockholm, Stockholm, Sweden
Bird is the word!

Bloggintresserade